mandag den 11. april 2011

En herlig bog


Skynd jer af sted til LIDL - denne bog er værd at eje.
Tilmed billig - 69kr.
De fleste af os havetosser er jo også gerne interesserede i havens afgrøder og hvad man kan gøre med dem.
Bogen har masser af forslag - men også havesnak..


smukke fotos, kalender


Fantastiske opskrifter -
årstidsbestemte - lige til at gå til.
Om det så er Midsommervisen, er den kommet med.


Forfatter er Anette Eckmann - og hun har gjort det bragende godt.
Jeg siger bare - køb den!


6 kommentarer:

  1. Den gad jeg godt eje, men ved ike engang hvor der er en LIDL butik i nærheden :-)
    Tak for tippet.

    SvarSlet
  2. Tak for rådet. Det er da også en fin »blomst«, at have med til venindebesøg! Jeg må se at komme til Lidl en af dagene.....

    SvarSlet
  3. Jeg tror da, man kan google LIDL......

    SvarSlet
  4. Ej, den lyder bare SÅ god! Og hyggelig :-)
    Tror jeg må sende min fru moder afsted til LIDL!

    SvarSlet
  5. Jeg havde ellers valgt den fra, men nu vil jeg da lige studere den nærmere næste gang jeg henter tobak

    SvarSlet
  6. Så er bogen købt, tak for tippet...
    Hmmm hvad med den kasserolle?

    SvarSlet