torsdag den 3. juni 2010

Den første af de smukke

Så sprang den første
"Bourgogne" rosa pendulina 
meget senere end de foregående år.

og den anden
Nevada

Vi går mod lysere tider.
Nu hvor det handler om roser, vil jeg vise jer en fantastisk blog
og hjemmeside - sjældent har jeg set så smukke roser - 
og så vidunderlige fotos!!
Maleviks Rosenträdgård er navnet - underbart!



et af billederne fra bloggen - smukt er ordet!
Se og nyd

Et stykke ude af markvejen står denne


En klitrose - den får flotte sorte hyben, der er fortræffelige i en snaps.
Jeg har lusket flere aflæggere til mig, og mine er lige på nippet til at blomstre.


3 kommentarer:

  1. Tack för fina kommentarer och tack för att du länkar :)
    Ha en fin dag Håkan

    SvarSlet
  2. De dejlige enkle roser, hvor er det skønt de begynder nu:) Det ser ud til at du bor et lunt sted, dine blomster er altid lige foran mine:) Ha en dejlig søndag!

    SvarSlet
  3. Ja, jeg bor i den varmeste zone - som Sydhavsøerne, mange kystnære områder nyder godt af det!

    SvarSlet