torsdag den 11. februar 2010

Hvad man dog kan få for 60 kr.!

 

På en tur til  - af alle steder - Bilka forleden, opdagede jeg denne-
jeg skulle selvfølgelig ud at snuse lidt i havecentret, og der stod de.
Små trækasser med inskription, til at sætte de grimme grønne spirekasser ned i....
troede jeg.
60 kr kostede den, og den kunne jo bruges næste år....


 

så fik jeg øje på, at den var forsynet med frø - indeni -

krydderurter

  

og vel hjemme -
sandelig både plastindsats og låg,
jord,
6 forskellige krydderurter
OG små planteskilte!!

Se at komme ud efter én også, havevenner!

5 kommentarer:

  1. Jeg kan ikke komme til Bilka !
    Godt køb :-)

    SvarSlet
  2. Skønt - så må jeg i A-Z for at se om de også har den.
    Jeg skal jo have startet et godt krydderurtebed op i min nye have - åh, hvor jeg glæder mig: sommer, udekøkken og krydderurtebed.
    God dag til dig - her skinner solen, og iskrystallerne blomstrer.

    SvarSlet
  3. Wauw! For bare 60 kroner?!
    JA nogen gange har man jo lov at være heldig :-)

    SvarSlet
  4. ....skønt med følelsen af at man har gjort et godt køb....kan dufte krydderurtebedet allerede:0)

    SvarSlet
  5. Ja, det var virkelig et godt køb - og vi skal jo også så småt til at tænke på planlægning og indkøb til sommerhaven. Om ikke andet skal forretningerne nok minde os om det. Og ihh - hvor jeg glæder mig til denne aktivitet hvert år.

    SvarSlet