tirsdag den 24. maj 2011

Nej....100 læsere...


velkommen til bloggen her....det er da helt fantastisk, at så mange kigger ind!
I får ikke billede nu, men flere af roserne er sprunget ud...således Nevada, Frühlilngsduft,
Louise Bouget, klitroserne og næsten...Aïcha - en af mine yndlings....
i morgen er det min fødselsdag, og de senere år har jeg været så forkælet at mange af de engelske stod med fine blomster og kunne pryde morgenbordet....men vist ikke i år.
Til gengæld er de jo næsten alle kommet igen med helt nye og spændstige skud.


i denne eksamenstid sender jeg held og lykke ud i verden...


6 kommentarer:

  1. Trist, at ingen gider dele sådan en god dag med mig.....:-(

    SvarSlet
  2. Tillykke med 100 faste læsere - det må føles dejligt at så mange finder glæde ved at "komme på besøg hos dig"
    Jeg prøvede at lægge kommetar tidligere i dag - men der var fejl på siden.
    hilsen Berit

    SvarSlet
  3. Tak Berit, kunne se, at mange havde været inde at kigge....og ingen kommentarer, øv - dumt og barnligt, men sådan er man vel - tak for dit indlæg, jeg fandt ud af idag, at min eiris duftede!!!! Jeg vidste at roden gjorde det, men ikke planten - uhmmm

    SvarSlet
  4. Det er så flot med 100 læsere - så mange kan jeg ikke prale med endnu, men måske kommer det en dag. Og til lykke på fødselsdagen ønskes du også her... Knus

    SvarSlet
  5. Glæder mig til at se din Frühlingsduft! JEg har netop plantet én, men må jo have tålmodighed til næste år.

    Kh. Marianne fra Den helbredende have

    SvarSlet