søndag den 27. marts 2011

Det stakkels tag


Nej, jeg viser ikke foto af elendigheden. Taget på mit hjemmegjorte drivhus strøg af her i vinter. Jeg har noget nyt thermo-plast liggende, men har skullet sparke mig selv lidt for at få det skiftet, men nu er der lissom ingen vej udenom, hvis jeg vil ha' drivhus.
Der overvejes, om det skal være i dag. Vejret er der ingen klager over, men energien er ikke lige til det.
Jeg kredser om tanken, måske....
Der synes at være mange oprydnings- og sæt-i-stand-projekter derude. Vinteren har hersket for længe. Og sneen barmhjertigt dækket det meste.
Nå, et par kopper kaffe vil sikkert sætte lidt fut i energien, og det er JO tidligt endnu.....

En rigtig god arbejdsom søndag til jer alle!

5 kommentarer:

  1. Mon ikke du kan blive inspireret til at gå igang i dette dejlige solskinsvejr - I er forhåbenlig også begavet med solen på Nordfyn idag!

    God arbejdslyst :-)

    SvarSlet
  2. Ja, jeg må derud...det drager lidt!

    SvarSlet
  3. hmmm...kom godt nok ud, hentede stige og remedier...blot for at opdage at jeg ingen specielle skruer har til det. Der blev klippet og renset lidt i stedet for.

    SvarSlet
  4. hmmm godt å være i gang:) Har også en del å rydde opp i etter denne laaange vinteren...

    SvarSlet
  5. Kaffe må der til. Måske kommer kræfterne så. Det gjorde de nu ikke hos mig i dag. Men måske i morgen....

    SvarSlet