søndag den 4. juli 2010

Troede ikke, den havde overlevet, clematis'en - det er en Warszawska Nike - og rosen er Aloha, de klæder hinanden godt, synes jeg.
Læste i går i mit blad "Haven" at der nu er lavet en doktorafhandling om kunsten at sætte farver sammen i haven..jeg er ikke sikker på at den store gule selvsåede natlys ville finde nåde...men måske nok Nike og Aloha? - Sikkert også "Rosy Border" og lavendlerne -
Rosy Border har overrasket mig. Den er fra Poulsen, og jeg købte den på tilbud, tænkte at den skulle ha' en chance - og i år er den rigtig fin!
Nu er baldrian'en så høj, at den snart lægger sig, så jeg er bange for den må skæres ned, så den ikke sår sig på hele gårdspladsen.
Nu er jeg snart ved at have taget fotos af alle mine roser, de er lagt ind her

3 kommentarer:

  1. Ja, de klæder hinanden rigtig godt!

    SvarSlet
  2. your garden looks wonderful
    I be in touch when we are in the near

    SvarSlet
  3. You're very welcome! The garden is to the wild side...:-)

    SvarSlet