fredag den 26. marts 2010

Morgenrundering...


Krokusglæde i det pink bed.
Som jeg står der med thekoppen i hånden, fyldes jeg med taknemmelighed...
Tænk hvad en håndfuld løg lagt en gråtung efterårsdag for 3 år siden kan udvirke!


Snart - snart....

Den gule daglilje er på vej...
vidste I at den er spiselig? ser SÅ flot ud i en salat.
Smagen? - lidt som duften...citrusagtig..


De meget tidlige små gul-brune lyser om kap med solen.

En af de selvsåede...ligner nu moderen til forveksling:
måske lidt mørkere?

med håbet om en fin have-weekend!


5 kommentarer:

  1. Lavede samme nummer, i ynglings-gummi-røjsere, kaffekop og pyjamasbukser. Trak vejret dybt og følte taknemmelighed.
    Syntes det kinesiske ordsprog på din side, siger det hele.
    Happy Garden weekend :o)

    SvarSlet
  2. Den takknemlige store følelsen man får i haven når blsomter dukker op i haven om våren gleder jeg meg til :) Jeg venter fremdeles på den aller første spiren skal dukke opp. Det er ikke så bra vær for tiden, et par kuldegrader om natten og kjølig, grått og fuktig om dagen. Håper på bedre vær til uken så jeg kan sitte i solveggen på verandaen! God weekend til deg i din blomstrende have :)

    SvarSlet
  3. Ja det er helt fantastisk hvordan en løk eller et lite uanselig frø kan bli så vakre skapninger og gi oss så stor glede:) Jeg gleder meg veldig til morgenstunder i hagen, med duggfriske planter:) Her har ikke krokusen blomstret enda.... men jeg gleder meg:) Klem

    SvarSlet
  4. Hej,
    Vilken fin blogg du har. Vilka fantastiskt fina bilder och vilken lycka när det börjar visa sig i rabatterna.Här hos mig ligger snö fortfarande kvar så jag kan inte se några rabatter ännu.
    Vi har fått snö idag så det har inte töat något.

    Ha det gott
    Gunilla

    SvarSlet